tillbaka till söder

Sådär ja! Nu var det INTE femton år sen senaste uppdateringen!
Nytt sen sist är att vi har blivit av med lägenheten. Först blev jag lite chockad och tänkte herregud vi måste skynda oss att hitta något nytt, men vi har den till jul och vi hade ju i alla fall tänkt söka nytt boende, så man kan ju se det positivt, att vi får lite mer bråttom att ta tag i det här.
Nu är bussbiljetten till i morgon bokad. Längtar upp lite nu, även om allt är så bekvämt här hemma så vill jag inte stanna allt för länge.
Om tre timmar ska jag till frisören och slinga håret och det har jag längtat efter! Har lite och fixa innan bara med tvätt och grejer.. shoop shoop.
Alltså jag ser ju gärna att vi bor kvar på söder.. det vore ganska tungt att flytta härifrån.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0