Oh my God

Idag har jag varit på vintage-runda hemma på Söder med Matilda och herregud.. Jag hittade något som jag inte direkt hade väntat mig.. När vi slinker in på Lisa Larsson (där jag hittat en och annan gammal silkessjal från 40-talet) så hänger det en liten, kort och beige Burberry-duffel framför mig. Tilläggas bör att jag cirka en halvtimme tidigare hittat ett par bruna skinnstövlar för 10% av priset på de jag provade dagen innan inne på Jerns på Drottninggatan. Tillbaka till duffeln nu. Jag frågade affärsbiträdet (som jag för övrigt tror var Lisa Larsson i egen hög person) om jackan var nyinkommen eftersom jag undrade varför den hängde kvar, liksom hallå? Det är en Burberry?!.. och den hade bara hängt där inne en dag. Men nu hänger den på Brännkyrkagatan :) Jag ÄLSKAR vintage!!
Alla second-hand affärer vi har besökt idag har spelat världens bästa musik! 80-talshits såklart! Jag är sjukt inne på det nu, så kul att dansa till, man blir så glad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0