Moi je joue

Sitter och äter frukost och lyssnar på last night och är ganska partysugen. Vid halv 11.. Det kan bero på att vi skulle gått ut igår och hoppade det sen, eftersom vi jobbade till efter 11. Vi packade ner hela Sveriges radios symfoniorkester, blytunga stolar, och 20 meter långa ridåer, men kul är det!
I eftermiddag blir det jobb igen och vi lär inte sluta förrän 10 någon gång. Jag som vill dricka vin, lyssna på moi je joue och dansa runt i min prickiga favorit-kjol. Merde.
Jag tänkte förresten börja plugga franska lite grann kanske, jag hoppas det iaf.. Ska se om kunskapsnavet hemma har lust att betala för en distanskurs åt mig här.. Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0