Frukost med Frank

Solen strålar in genom fönstret, jag dricker glögg, knaprar på naturgodis och lyssnar på mammas och pappas gamla Frank Sinatra-skiva och överför lite mobilfoton till mammas dator. På Skördarevägen är det PC som gäller. Bara halva familjen som har mac (än så länge). Det var nog någon back in the days som kände för att vara riktigt irrationell och uppfann PCn.
Det blev sen frukost idag. Och någon form av second breakfast. Jag gillar det, morgon-och frukostmänniska som jag är. Men brunch är väl ändå det bästa! Jag kommer nästan inte på något bättre än brunch.. Ändå så uppfanns det ganska sent känns det som så det finns nog en massa smarta saker kvar att komma på, det vore fint att uppfinna något tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0