just another rainy sunday igår

Efter att ha fått se en snutt av senaste gossip girl-avsnittet igår i Johan scenis rum (medan vi fyllde i löneblanketter) så är abstinensen total. Julle föreslog att jag kunde hyra en box, kan man göra sådant här? Hörde talas om att de gjorde det i Fuengirola.. Om det går så måste det göras när jag är väldigt ledig så jag hinner se klart allt. Det här måste kollas upp!
Idag börjar jag vid två eller tre, har inte stenkoll men starttiden ligger i mail-listan någonstans. Och i morgon är jag LEDIG, fantastic. Har dock samlat på mig en hel del tvätt som ska tas om hand, och sen behövs det städas, men det behöver ju inte ta hela dagen. Hinner nog med lite skojigare grejer också. Nu ska jag lyssna lite på miike snow tror jag, åh vad bra dom är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0