Shopaholic

Jag känner mig lite frustrerad över att jag inte har någon täckning i lägenheten. Måste jag köpa en ny mobil? Jag vet inte om den utgiften är särskilt passande just nu, när jag befinner mig i Stockholm. Om man har lätt för att hamna i onda shoppingcirklar ska man akta sig för Stockholm. Så när Malin "den här nagellacksfärgen har inte jag, den köper jag" Lindqvist kommer på besök så gäller det att vara försiktig så man inte hamnar i samma mönster. Fast det är ju så roligt att shoppa, man blir så glad.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha.

Det låter som om jag är ett framtida offer för "Lyxfällan". Så farligt är det väl ändå inte? :P

2008-11-09 @ 15:22:52
URL: http://engnuttahybris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0