I Stockholm

På Brännkyrkagatan för att vara mer exakt, det är vart jag befinner mig just nu.
Jag håller på att tillaga lite quorn-färssås, i micron, eftersom jag inte är riktigt redo att använda gasspisen när jag är själv.

Matilda sitter på bussen påväg mot nya jobbet nu, och Julle har varit på intro på jobbet sen åtta.
Jag hade ett missat samtal från dolt nummer, och det kan ha varit IKEA. Jag har ju inte fått besked om jobbet än, nervöst.

Det finns så mycket snygga saker här så det är skämmande, och på lördag öppnar en butik med bara fröken söt- kläder på Götgatan, nice.

Nu ska jag se hur det går med såsen, sen blir det nog en sväng in till city för att shoppa lite ögonkräm, concealer och grejer jag glömde hemma, sen ska nog jag och julle till systemet när hon är tillbaka, ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag saknar er mina snuttegull, stay cool! :) Puss.

2008-11-06 @ 21:31:35
URL: http://goodhairday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0